Iar cand imi spui...



Iar azi,iti spun iarasi ca te iubesc,am vorbit cu tine.
Si iarasi,zambesc,clipesc,traiesc,rad!

Daca ar fi asa,pentru totdeauna...
Spune-mi tu,iubito...
Nu ar fi frumos?


Ale gandului altar,imi spun multe fiinta ta,si ma indeamna catre tine,catre noi.

Dar stii,mi-e dor de tine!
Asa cum nu te-am avut niciodata...
Sau poate doar pentru scurt timp,ce nici nu poate fi dibuit de noi,oamenii.
Eu prin tine simt.
Fa-ma sa zambesc,sa te pot face si eu.

Cufunda-te in mine,in noi,si in tot ce simti.
Traieste prin mine,sa traiesc prin noi,ca tu prin mine sa refaci,ceea ce odata...exista,dar nestiut de nimeni si nimic,a prins a te avea pe tine,pe mine,pe noi.
Doar noi.

Iubita mea...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta