Intr-o zi cu soare.



Azi...
O zi ca oricare alta.
O dimineata mai insorita decat celelalte.
Si prieteni care se duc.

Ajungi sa crezi,ca nu e bine sa ajuti.
Pentru tine.
Nu pentru ceilalti.
De ce sa fac eu toate astea?
Ah...imi place sa ii fac fericiti pe ceilalti.
Acum ma intreb,si iti dau dreptate ca nu e bine sa fiu asa.
Si totusi asa sunt eu.
Mi-a fost teama de asta.
Dar se intampla.

Ca de obicei,cand celalalt se plictiseste,gaseste pe altcineva,are alta treaba,are orice altceva de facut...uita de cel care i-a facut momentele grele,mai usor suportabile si care l-a facut sa zambeasca.
Si totusi uita,si il lasa in urma...
Trebuie sa treaca peste tot.
Dar nu e nimic.
Trebuie doar sa ma obisnuiesc.
Trebuie sa zambesc,sa ma prefac a fi bine,ca nu sufar,si sa imi inabusi lacrimile.
Fiti fericiti.
Poate o sa fiu si eu odata...
Sau poate nu...asa cum spun mereu...
Dar eu sunt una singura.
Voi sunteti multi.
Si voi sunteti importanti.
Cat sa zambiti.
O sa zambesc si eu vreodata.
Poate cand o sa va aduceti aminte si de mine...
Deoarece am fost alaturi de fiecare,atunci cand ati avut nevoie.

E pacat ca ma uitati...
Si tot din partea mea doriti a avea primul cuvant dupa mult timp.
Si poate asta astept eu de la voi,sa va amintiti de mine.
Eu nu uit.

Eu iubesc...
Dar nu uit...

Uite,Soarele...
Ma lumineaza si pe mine.
Si pe voi.
Dar voi ma uitati.
Insa eu nu va uit,nu va fie teama.
Doar astept sa va amintiti.

Si poate...primavara va veni si la mine.

Aici va regasiti :
muzica,sarut,ritm,anarhist,rasete,imbratisare,August Rush,czardas,monte d'oro,fum,diapazon,8 ani,orchestra,glume,anime,rock,Vama Veche,albastru,flute,alto,vara,coleg,amintiri,duo,trio,cor. ~Si tot asa...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta