luni, 15 martie 2010

Parfum de primavara.

"Springtime is the land awakening. The March winds are the morning yawn".
Adie un parfum de primavara.
Ma plimb agale printre pomi.Inca neinfloriti.
Astept.
Merg spre liceu.
M-am trezit mai devreme.
Inca nu e soare.
Ici colo cate o raza.
Frumos.
Azi iubesc iar.
Vreau sa ma atinga Sooarele.
Am adormit putin.Am visat ca era vara.
Albine jucandu-se printre flori.
Acum trebuie sa ma ridic,si sa continui sa merg.
Am facut o mica cezura.
Ma grabesc putin,prin pasaj,cu broderie,de vant.
Poate ca doar vreau sa te vad.Vreau sa vad cum imi zambesti.
Azi cred ca o sa zambesc si eu.Si tu o sa ma tii de mana.
Poate nu o sa raman rece.Poate imi iau "la revedere" de la iarna ce-mi poarta sufletul.





Te iubesc,draga mea primavara.Te astept,in acelasi loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu