Parfum de primavara.

"Springtime is the land awakening. The March winds are the morning yawn".
Adie un parfum de primavara.
Ma plimb agale printre pomi.Inca neinfloriti.
Astept.
Merg spre liceu.
M-am trezit mai devreme.
Inca nu e soare.
Ici colo cate o raza.
Frumos.
Azi iubesc iar.
Vreau sa ma atinga Sooarele.
Am adormit putin.Am visat ca era vara.
Albine jucandu-se printre flori.
Acum trebuie sa ma ridic,si sa continui sa merg.
Am facut o mica cezura.
Ma grabesc putin,prin pasaj,cu broderie,de vant.
Poate ca doar vreau sa te vad.Vreau sa vad cum imi zambesti.
Azi cred ca o sa zambesc si eu.Si tu o sa ma tii de mana.
Poate nu o sa raman rece.Poate imi iau "la revedere" de la iarna ce-mi poarta sufletul.





Te iubesc,draga mea primavara.Te astept,in acelasi loc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta