Caci, din apa m-am facut :


Du-ma departe,du-ma la mare.
La marea mea.
La marea mea sarata,unde ma spal de toti si toate.
Du-ma la marea mea,
Unde noaptea fac dragoste cu Luna,
Iar ziua,cu Soarele.



Du-ma sa merg pe cararuia lasata de tine,Soare,prin ea,Luna.
Sa plec departe...
Sa merg si sa merg,
Pana la capatul pamantului de apa.



Du-ma si lasa-ma sa ma inec. 
Poate asa aud sunetul Pamantului,
Inabusit de clinchetele stelelor.
Du-ma si lasa-ma sa ma innec !



Eu nu m-am facut din tarana,ci din apa.
Eu iau forma,eu imi croiesc drumul prin tarana.
Eu cad frumos,spectaculos. 
Eu oglindesc stelele si chipurile.
Eu oglindesc Luceafarul.
Eu iti potolesc setea.
Eu iti sunt ... viata. 



Eu   -   in apa ma intorc.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta