Start de la Rău la Râs

 Dragul meu Rău,


Să spun așa :


 Când mă uit în jurul meu,văd din ce în ce mai mulți care vor cu ardoare să-mi distrugă viziunea.
 Căci,în mintea lor,sunt visătoare.
 Dar,de fapt, îi  deranjează  că eu râd .

Acum :
Să-mi demontez toată teoria ,iubirea și frumusețea pentru oameni :
Atențe , a se citi ca reclamele la medicamente,cu vocea de " Acest medicament se ia fără prescripție medicală... :
3,2,1... START !

 Oamenii sunt răi,perfizi,perverși,inculți,ignoranți,nesimțiți,profitori,falși,etc...


 Oamenii sunt răi,și asta le place.
 Îi încărca.
 Oamenii vor să îi omoare pe celilalti oameni.
 Așa pot fi mai puternici.
 Oamenii au orgoliu,și plăcerea de a obosi psihic.
 Dar,lor încă le place.
 Oamenii sunt răi,căci,la rândul lor au fost tratați așa.
 Și da,le place să fie tratați într-un mod urât,pentru că e o zonă de confort.
 Oamenii mor,apoi celorlali oameni le pare rău.
 " Îmi pare rău...te-am omorât,e vina ta,dar acum chiar îmi pare rău. "
 Dar,totuși le place,că ei au rămas.
 Oamenilor le place auto-distrugerea !
 Așa bine se simț !
 Oamenilor le place să enerveze alți oameni,cu bună știință,pentru a-i testa.
 Și le place,căci este atât de amuzant ,încât îndepărtează orice apropiere.
 Oamenilor le place să certe.
 Indiferent dacă este nevoie sau nu.
 În general,oamenii își spăla lucrurile în public,pentru a pune pe alți oameni într-o lumina proastă. Căci,este mai frumos așa,și LE PLACE !
 Toți sunt superiori celorlalți.
 Și asta...ghici ce? Îți place.
 Să te simți superior,să fii rău,să obosești psihic,să-ți bați joc,să profiți,să enervezi,să cerți,să neindreptatesti,să trăiești singur.
 Să plângi,să fii rănit continuu,să nu treci peste trecut,să sufoci,să ..să... să...nu trăiești.

FINISH 

 ...Și în esența,sunteți buni și întâlniți oameni buni,dar simplă voastră teamă este :
 "Să nu mă considere slab ! "
 Așa că : mai bine,trăiți singuri,voi cu voi . Între voi.
 Toți și niciunul .


 Și uite așa,îmi iau geamantanul și plec.
 Rămâneți sănătoși,oameni răi !

 V-au căzut sufletele pe jos,sa nu le calcați !

Cu drag ...Râs.







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta