Despre tine

Daca-ar fi sa scriu despre dragoste,as scrie la nesfarsit.
Un nesfarsit al iubirii scrise,pe pagini inexistente,nepalpabile,virtuale.
Ca si tine.

Daca-ar fi sa scriu despre toata dragostea pe care ti-o port,ar trebui sa cumpar atatea si atatea domenii,pana as ajunge pe Luna,si tot as mai avea ceva de adaugat,pana ce as ajunge pe Soare.
Si,raspandind aceasta iubire a mea in Univers,tot nu mi-ar ajunge sa-ti scriu.
Sa-ti cant,sa-ti spun.
Armonii si melodii se duc in aer,in cosmos,si se duc departe,unde eu vreau sa ajung.
Departe cu tine,sau de tine...
Mi-esti muza.
Imi lipsesti.
Mi-esti tu.
Iti sunt,dar totusi,nu.
Parca... nu prea sunt.

Daca ar fi sa imi scriu povestea dragostei mele,nu mi-ar ajunge apa de pe Pamant.
Nu mi-ar ajunge nici macar cu cea din cactusi.
Ar fi prea mult de scris,si de deScris.

Daca ar fi sa-ti spun ....

Of !
Aerul s-ar incarca de "teiubesc-uri"..incat te-ar iubi si el,lafel de mult pe cat il iubesti si tu.
Si de fapt,aerul...
Te-ar inconjura si te-ar face sa zambesti,chiar uneori sa razi.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta