Cum sa iti rupi aripile in 3 pasi simpli -

1. Urmareste-ti visul
2. Schimba tot ce faci,pentu a-i face pe ceilalti multumiti 
3. Obisnuieste-te ca nu ai drepturi,ci ai obligatii.

 Artist : Persoană de talent care lucrează în mod creator într-un domeniu al artei;  p. ext.persoană care dă dovadă de talent în profesiunea pe care o exercită,  cel ce cultivă frumoasele arte.
 În timpul vietii un artist își concentreaza talentul pentru a dezvălui capodopere ale artei în care dorește să progreseze. Desigur ,la început este necunoscut dar dacă talentul său se manifestă devreme ,la început de cariera de exemplu ,el poate deveni un artist apreciat,atingând apogeul și arătîndu-și întreg potențialul. Dupa apogeu se poate ca artistul să intre într-o perioada întunecata în care nu mai este apreciat, nu i se mai recunosc meritele și nu i se mai acorda atentie.
( dex si Wikipedia )

Acum,ca mi-am varsat sentimentele de sesiune :

Am sa-mi cos aripile la loc,si voi continua sa zbor. 
Am sa trec peste toata "rusinea" examenelor,care nu te pregatesc de viata lunga si de una scurta.
Orbilor,ce nu vedeti ca suntem tratati ca niste nimicuri.
Pentru curiosi  : nu platesc nimic,doar cant in plus,pentru niste neoameni.
Am sa le cer scuze tuturor,dar niciodata nu o sa mai cant ceva ce nu-mi place.
Am sa ...am sa...am sa...
Suntem competitivi,si visam la acel "loc" virtual ,si daca vrem sa obtinem ceva,calcam peste orice. Da,asa e viata.
Ei,bine,eu nu sunt asa.
Nu sunt nici "artistul wanna be" pe care il crezi. 
Arta mea valoreaza mai mult decat tot orgoliul tau .
Apoi,nu te duci la conservator sa te faci artist . 

Eu nu traiesc dupa regulile lor,de aceea sunt "rebela" , "libertina" .
Eu zambesc ,de aceea sunt "copil " . 
Eu nu sunt ca voi,de aceea sunt altfel.
Si-asa si pe dincolo... 

Cultivam rautate ,uite,ca asa e in arta pe care o vedeti. Chiar si in cele mai mici colturi,nu numai in marile institutii . Oricat ai vrea sa faci ceva bun,se gaseste unul sa fie rau si agresiv,si sa-ti taie cerbul,elanul...cum vrei.
Si acum,ca unii dintre noi ne simtim lezati de vorbele citite,ne calmam caci nu-i vorba de toti,ci de unii si altii,iar din pacate ,ei fiind majoritari,mi-am permis sa vorbesc cum am eu chef.

Iubim muzica,da,iubim arta,iubim frumosul,iubim raul,inselaciunea,zambetele false,notele curate,solo-urile complexe,cuceriri de-o seara,batjocura,artistii,complexele,agresivitatea,mila si nu in ultimul rand,pentru putini ,iubim iubirea : si de altfel suntem singuri . 
Oh,si iubim sexul . Sexul frumos,sau cel pervers,sau- sau,si nici nu stau sa fac o lista,caci asta ar dura prea mult. 

A se da artist = a se lauda 

revin .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta