ConSEXiunea de dimineață.

Încet, peste mine, vine dimineața.Încep să te vreau...
Mă ating şi-mi închid ochii :

Corpul meu se arcuieşte doar când mă gândesc la tine şi cum m-ai trage uşor de păr.
Printre cerceafuri şi perne.
Te vreau !
Mă gândesc că îmi place cum mă priveşti, atunci când îți cobori ochii din ai mei pe pomeți, pe buze, gât, piept,sâni...
Mă ating iar pulsul meu creşte şi simt cum te doresc mai mult.
Mă săruți şi mă muşti de gât iar mâinile tale sunt pe sânii mei,întărindu-i şi făcâdu-i dependenți de tine.
Buzele mele şi degetele tale. Ştii imaginea prea bine.
Fuck ! cât te vreau...pulsez doar la gândul că limbile noastre sunt împreună şi mă faci să gem.
Încet.

Ştii că îmi plac mâinile tale.
Simt cum cu o mână mă apropii de tine şi mă strângi în brațe, apoi te afunzi în mine cu cele două degete de la mâna ta dreaptă . Ah !
Şi-mi spui "...mmm,încet frumoaso...jucăm un şah ? Eu zic shhh şi tu ahhh ? "
Şi te joci, "shh..ah !"  cu mine, în mine,în timp ce ne sărutăm din ce în ce mai intens până respirăm acelaşi aer iar mâna ta e mai fermă şi " mai tare..mmm! Te vreau în mine  "
Eu gem, tu-mi zici : " aşa iubito,cântă-mi !" Simți că începe climaxul meu şi-ți vâd zâmbetul,îți simt mişcarile mai ample,mai rapide,mai ferme. Te-am zgâriat puțin pe spate iar tu ştii că atunci e momentul,atunci când încep să respir din ce în ce mai intens ,"ah da,acolo" şi-mi spui zâmbind atât de erotic :
- "mmm aşa iubito,da..." ,
-" mmmm,aşa, da, acolo "
- " aşa? Da?"
- " ah, da, mai tare "
- " hai,atinge-te "
- " ah, fuuuuck,aşa! "
- " aşteaptă până te las eu să ai orgasm "
- " ahh! mai tare !"
- " ...mmm,aşa frumoaso! "
- " aahhh acolo! Da ! te ador !"
- " şi eu pe tine !"
- " nu te opri ! "
- " NICIODATĂ !"
"....ahhh ! ".
...  picioarele şi mâinile mele te cuprind cu totul, sunt a ta. Spatele mi-a rămas arcuit şi inert în brațele tale iar mintea mea agățată de tine.
Ochii-mi plâng iar buzele-mi zâmbesc.
Te iubesc.

(Somn uşor şi/sau bună dimineața )

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta