Wireless

Vietile ne sunt paralele...
toate intre ele,
Dar sunt aici, acum.
Sunt acolo si dincolo
de scrum...
azi şi ieri, maine şi acum.
poate... o sută de ani, pe-acelasi drum.

Eu,omul,
Prezent in toate.
pana la cele mai adanci colturi ale sufletului meu.
In amor si Naivitate

Si-aud voci, adiacente existentei mele.
Eu,omul, sunt prezent în ele .

Mă ascult.
Mă dau
Ma iau
Atat de mult

Iubesc .

Mai mult de cat as putea iubi acum un minut,
mai mult decat acum o secunda.
Interminabila simtire a sufletului meu
Uneori e greu...

Mă reCreez ca Univers sufletesc
Ma inalt si ma plimb...
Plutesc.
Sufar si in propria-mi fericire,
ating clape .
Ma simt in toti porii
Cum cresc.

Simti ? un film
În mine.
Un film al meu,
Cu tine.

Ma conectez, mai rar, mai des
Sunt viu
Sunt wireless.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

A fost o data...de doua ori,de trei...

Bioritmul eronat / i'm awake