Fata Morgana / virtual tenderness

Azi mi-a trecut prin minte
că nu gândeşti la mine,
M-am întristat, puțin...
deşi...
Nu te cunosc din plin,
Şi nici nu cred că vii.

Deci, n-ar avea de ce,
să fiu în a ta în minte,
Şi să mă regăsesc,
la tine în cuvinte.

( dacă-i o iluzie,
te rog să-mi spui acum,
Să nu te-ncurc din drag,
să-ți stau aiurea-n drum )

Citindu-te,aseară, stãnd în clubul plin,
Am avut impresia, aproape din senin,
Că-ți sunt prezentă-n gând şi sincer,am simțit,
În piept cum inima, în goană mi-a fugit.

Obrajii-mi erau roşii, aveam un zâmbet plin...
Şi-mi repeta rațiunea, să nu-ncerc să m-alin...
Dar, jur, m-am bucurat când am visat puțin,
Că o să mă săruți, la un pahar de vin.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta