Am fost odată ca niciodată

Îti mai aduci aminte când,
Mergeam în doi pe drum cântând ?

Când timpul parcă se oprea,
Şi-ndrăgostiți el ne ținea ?

Când ne zâmbeam, nesaturați
Şi adormeam îmbrățişați ?

Eram,parcă, într-un vis,
Mergeam de mână-n Paradis...

Îți spuneam "să nu mă pierzi" ,
Prin ochii tăi căprui sau verzi...

Mă întreb, oare mai ştii...
Când nopțile ne erau vii ?

Cand privindu-ne, şopteam...
...cât de mult noi ne iubeam ?

-----------------------------

A trecut un timp şi toate,
Parc-au dispărut departe...
Acum noapțile-mi sunt albe,
De suspine şi de dor,
Mâinile nu-mi mai sunt calde,
Inima-mi spune că mor...
Ochii-mi sunt prea trişti să vadă...
Lacrimile stau să cadă..
Pe podea, căci nu mai esti.
Sa le prinzi, ca în poveşti.

Mă întreb, iar în neştiire,
Oare cum mai poť trai...
Oamenii fară iubire ?










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta