Ce faci ? Esti ok ?

Nu.
Răspuns final.
100 de puncte.
Ai de gând să mă ajuți? Ai cu ce ?
Dacă nu, atunci nu mă mai întreba.

Ştii ce fac ? Mă plimb prin frig şi vreau să îmi cumpăr o floare să mi-o dau cadou şi să o pun pe piept.
Ştii ce mai fac ?
Stau în pat şi plang din gând în gând.
Clişeic, nu ?
Şi îmi pregătesc mormântarea. Am nevoie de ajutor. Dar nimeni nu poate,iar eu am obosit.

Ce crezi că mai fac ?
Caut ființe şi caut iubire. Poate până îmi ucid sufletul.
Epatez în virtual.

Ştii ce mai fac ? Îți zâmbesc şi în minea mea se desfăşoară propria-mi scenă de dezumanizare.

te uiți la un suflet cum moare
Mănânci floricele
Dă şi volumul mai tare,
Pune ochelarii 3D...

Nu e amuzant ?
Hahaha
Este chiar o tragicomedie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta