La un Martini cu Adam și Eva


Peste corpul tău, se aștern zorii.
Ah, cum te sculptează, 
...trec norii...
Lumina pe spate ți se-așează.

Ușor te-ating pe umăr și pe piept, 
cu chipul m-adâncesc in gâtul tău,
uneori îmi place să te-aștept.

Să-ți scriu erotic ? de parcă nu-s atâtea și atâtea poezii pe lumea asta...
și-atâtia oameni dornici să mă citească goi.
Mai ieri am lăsat pe la cuprins, vreo doi...
Adam și Eva își ziceau, 
Și prin patul meu, cu-n măr ei se jucau...

M-au privit intens, străinii...
Și m-au invitat, 
La un pahar de martini, 
la mine în pat -

Oooh! ce frenezie !
pe-o bucată de cerceaf, 
Câtă fantezie !

Aș putea să îți continui povestirea, 
Cum m-au plimbat,aiurea, prin Eden
Însă-acum nu m-am lăsat cu firea - 
...mâna mea te-atinge pe-abdomen.

Și cum mergeam,râzând cu ei prin Rai,
Oare să fi fost o simplă zi de Mai ? 
Totul înflorit, iar Soarele-ncălzea
Trupurile goale și pielea mea.

Ne-am oprit pentru-n moment în asfințit
Sub un copac robust...
Era un măr, primăvaratec înflorit 
Și îmi doream, fructul să i-l gust.

M-am ridicat ușor, ca să-l pot admira,
Cel mai frumos copac pe care l-am văzut !
Și totul se-ntâmpla chiar în fața mea,
Mi-aș fi dorit, de mult, să-l fi avut...

Mi-am întins, cu grijă, mâinile spre frunze...
Parcă trăiam un lung și dornic vis...
Însă Eva m-a-ntrebat în șoaptă, printre buze :
" Știi că ceea ce guști, e fructul interzis ? "

Am zâmbit, e just -
uitându-mă în ochii lor...
" Doar eu îl gust? 
așa e în amor ? "

S-au ridicat și ei, 
spre mine au venit...
Am împărțit toți trei,
 sarutul otrăvit.


 ...mâinile tale iarăși mă cuprind...
te simt.

Aud un geamăt ? ah, ce nebunie!
O dulce-vinovată fantezie...
Nimic mai mult, este doar dorința
Ce îmi stârnește cu-adevărat ființa !












Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta