Hasta la basta, baby !


Habar nu ai, straine, 
Ce mi-a nutrit în suflet !
O viață-ai luat din mine,
N-a mai rămas un scâncet !

Habar nu ai, străine,
Cât am putut eu duce
Pe tine și pe mine...
Pe unica mea cruce !

De unde să mă știi ?
De unde să mă vezi ?
Când ochii tăi sunt fragezi
Și-n vene-ai muguri verzi ? 

Avem să știu vreodată, 
Că am să te iubesc ?
Cu mintea-tulburată,
De tine mă feresc...

Și scrumul din țigară,
Pe jos l-am aruncat,
Peste tricoul tău,
Lăsat pe lângă pat.

Habar nu ai iubirea...
Nu poți a întelege, 
Că numai fericirea,
De jos te mai culege...

În toată suferința, 
În tot acest vast chin,
Aleg să-omor dorința
Cu un pahar de vin.

Dar dacă toate-acestea,
Au fost în neștiire, 
În cazul meu și-al tău,
atunci, nici nu a fost iubire.

A fost ceva fragil ?
O mică încercare ?
A fost ceva subtil ?
doar semne de-ntrebare...

Mai lasă-mă în pace!
Să pleci din capul meu !
Că-n inima sunt ace
Și sufletul mi-e greu !

O zi de ai avea,
Să simți exact ca mine,
Nu cred c-ai rezista,
Ai da totul din tine !

O noapte dacă-ai sta
Așa cum o stau eu
Nu cred ca ai mai vrea
Să zici că ești ateu.

Și doar un semn divin 
Te-ar mai putea salva,
Din gustul de venin
Din inima mea .

Dar vezi, nu vrei să simți ...
E greu să te transpui...
Mai simplu e să minți,
Să nu spui nimănui ?

Să arzi mocnit în tine
Să te sfârsești deșert ?
Adio ! plec, străine !
Eu nu te mai aștept !













Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta