#MeToo - despre Și eu-ul din lumea de azi.

Pentru că umblă o mișcare feminstă în virtual, am decis că e momentul să iau și eu parte.
Pentru cei care nu știu ce este această mișscare, e foarte simplu : femei, care- și povestesc abuzurile (verbale.sexuale, corporale, psihice ) de-alungul vieții .
Decid să îmi fac cunoscută prezența printre voi, să vă arăt că exist și simt.

Totul a început din copilărie, aveam vreo 5-6 ani și mergeam cu mama către grădiniță.
Am ajuns, mama m-a lăsat acolo.
Mă jucam cu copiii, când domnul Nae, un tip pe la 50 și ceva de ani ( instalator,electrician, ceva ) m-a chemat pană la el, pretinzând că mi-am uitat o jucărie în baie. M-a aluat în brațele lui si mă pupat pe gură, punându-mi mâna, în părțile intime, practic m-a apucat de dânsa.  Instinctiv am început să plâng. Mi-a dat o palmă și mi-a spus că sunt o fetiță proastă și neascultătoare. Tremuram.
Am ajuns în clasă, iar educatoarea m-a pus la colț cu un plasture pe gură pentru că am îndrăznit să spun ceva despre domnul Nae.
Niciodată nu am mai vorbit despre asta.

La 7 ani, când m-am dus la magazindul din colț să îmi cumpăr gumă, în fața mea, un tip și-a scos organele genitale, începând să se masturbeze și uitându-se la mine.
La țară, era tot un tip de genul, care cum prindea o femeie pe stradă, se masturba , urmărind-o.   Era un fel de multi-tasking -  nu am vorbit despre asta, instictiv pentru că știam că pot să fiu pedepsită.

Pe la 9-10 ani, eram la mare, cu părinții, m-am dus la baia restaurantului, fără mama pentru că deja eram destul de mare să vreau să fiu independentă.
Așteptând la coadă, un tip pe la 30 de ani m-a întrebat ce fac, eu nu i-am răspuns. Atunci el mi-a pus mâna pe sâni. Am vomitat toată mâncarea, iar atunci am simțit pentru prima oară anxietatea, sexualitatea și gustul amar al vieții nebune în care mă aflam.

La 12 ani, țin minte vârsta exactă pentru că eram la începutul clasei a 6-a , septembrie,
Mergând acasă, de la școală, pe strada din spatele blocului meum un nene m-a oprit ținându-mă cu brațul mi-a pus mâna pe sub fustă , era cald afară. Mi-a spus " dulceață" .
Am plâns o oră încontinuu după ce am scăpat și am ajuns în scara blocului,
Nu am putut să vorbesc despre asta.

am început să iau proporții.

La 14 ani, un nene care cerșea m-a acostat seara pe stradă, și a ejaculat pe el. Sub privirea mea dezgustată.

De atunci au început lucrurile pe care le considerăm banale.
Palmele la fund în autobuze,privirile sexual-abuzive, semnele prin care să înțeleg că oamenii sunt excitați,și mai apoi verbale
" te-aș fute " , " hmmm ce sâni ai,mi-aș da drumul pe ei " , " auzi fata, o sugi și tu puțin? " , etc etc.

Crescând, în acest tip de omenire, am fost oripilată de tot ce se întâmpla.
Am început să iau kilograme în plus, dar asta a fost o altă modalitate de a mă apăra.
Nu m-am mai aranjat, nu mi-am mai dat cu ruj, nu am mai îmbrăcat fuste sau bluze mai strâmte.
Doar la concerte, acolo făceam ce voiam, pentru că era scena mea.
Văzându-mă, altfel acum,cu multe kg în plus  , ușurința bărbaților ( pentru că femeile bisexuale sau lezbiene, nu au indecența asta )de a mă atinge a fost dată din prizma faptului că nu eram o tipă " bună " , ci o grasă bună de glume pe care poți pune mâna pentru că, aia e, nu o să te-atingi de un Ferrari să arunci cu noroi în el, te atingi ca să poți să face o poză lângă.
De aici și respectul pe care l-am căpătat și coolness-ul, am fost și sunt o tipă degajată.

Forma mea de protecție a fost masca pe care am afișat-o, pretinzând că nu îmi pasă dacă mă atinge nimeni, pentru că oricum nu mai are ce să mi se întâmple.
Iar abuzurile au apărut pe parte corporală.  " aualeu, iar mănânci " , " ține și tu un regim " , " nu te-ar fute nimeni " - iar la fraza asta m-am liniștit.

Deși,cu toate kg mele în plus,tot am avut parte de abuzuri verbale,sau atingieri pe neașteptate,  majoritate venind de la persoane de peste 50 de ani.  Eu ca și femeie Plus-size, abuzată, aici m-am plasat.  La abuzurile libidinoase de 50+ .

Cea mai recentă formă de abuz, a fost, săptămâna trecută, când ducându-mi un coleg acasă cu taxiul. după ce l-am lăsat , taximetristul m-a întrebat parcă dintr-o suflare în timp ce gonea cu o viteză nebună :

- Îți place să te masturbezi ? o faci, nu ?eu acum aș face asta, uite mi s-a sculat ! ai făcut sex oral ? dar limbi ți s-au dat ? aș vrea să îți dai limbi, mamaaa și ai niște sâni, ți i-aș linge rău. Te uzi, nu ? te uzi ! știu eu !! artistele astea sunteți nebune, știu eu , sunteți curve rău!
între timp am început să țip la el și să îl înjur . am sunat la dispecer, m-am dat jos și nu i-am plătit cursa.

Și da,
am avut și relații, fie cu tipe fie cu tipi,
Atunci m-am simțit mai protejată, pentru că deh, asta e lumea.
Dar nu, nu generalizez, majoritatea bărbaților sunt mișto și nu vreau să învinuiesc masculii pentru eșecurile din genul lor, pe care nu pot să îi numesc altfel decât " ființe care fac umbră Pământului degeaba "









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta