Legile universului meu

Ai vrut să-ți fiu doar omul, fară de-a mea artă,
În două să mă tai, pentr-a-ți fi consoartă...
Nu am putut desparte, trăiri de zi cu zi,
Fără a mă trece prin dragul de " a fi "...

Cum să doreşti din mine... doar omul, nu şi-artistul ?
Atunci nu sunt completă...unde-aş ascunde visul ?
Unde-aş mai merge, purtată lin de vânt ?...
Să plec din mintea ta, aşa din când în când ?!

Se spune că atunci, când un artist iubeşte ,
Moartea pe amandoi, uşor, vă ocoleşte...
Dar cum ai vrea să trăieşti neîncetat,
Dacă pentru tine, el nici n-a existat?

E uşor să mă iubeşti, dacă înțelegi,
Că-n universul meu, există două legi...
SUFLETUL şi MINTEA nu se vor subjuga,
OMUL şi ARTISTUL, nu se vor dezlega.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta