Astept...


Inca te astept...
Astept sa apari,oricand...
Aproape ca te vad...sau poate mi se pare...
Te caut,dar tu nu ma cauti...
Nu e nimic.
E bine.
Sunt bine...dar de fapt...
Mint.
De ce ma mint ?...
De ce eu pe mine?...
Ma gandesc la tine,si nici macar nu incerc sa ma opresc.Gandul meu zboara spre tine,care ma atrage usor spre tine...imi da libertate sa visez.
Sa visez...asta inseamna sa ma mint?
Adica...am voie sa visez.
Toti avem vise.
Dar eu,nu am voie sa am vise legate de tine!
Nu am voie!
...si totusi le am...
Dar de ce?...
Poate pentru ca...te iubesc?...
Spune-mi,te rog...
Gresesc,nu?...
Sau poate nu gresesc,poate doar asta cred eu...ca gresesc.
Dar daca ti-as spune,nici nu te-ai uita la mine...
Dar nici nu stii ca exist,sau poate stii...
Poate stii ca vorbesc despre tine...
Iar eu,nu fac decat sa...imi exprim tot ce simt in cuvinte scrise.
In tacerea asta,scrisa...
Tacerea asta ma macina.
Dar mi-e frica sa nu te pierd.
Iar.
Am asteptat atat de mult sa iti vorbesc...si inca astept...
Spune-mi ca stii.
Spune-mi ca stii ca esti tu!...
Nu vreau sa o zic eu.
Sau daca imi zici asta...poate o sa glumesti,iar eu o sa ma descopar...
Atunci ce o sa fac?...
Nu stiu.
Si mi-e frica.
Stii ce dor imi e de putina iubire?
Poate ca stii...
Si cand ma gandesc ca a trecut asa mult timp...si eu...nu te-am uitat...
Dar nu pot sa iti zic.
Te rog,da-ti seama...
Iar daca imi vrei iubirea,cere-mi!
Iti dau totul...

Dar pana atunci,dormi...iubire...
Eu te am in gand...si te pastrez in mine...

Noapte buna...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta