Fantaisie...



"Dragostea inseamna sa nu fi nevoit vreodata sa -ti ceri iertare... " ( Love Story)


Acum ma gandesc ca o sa pleci,fara sa spui...fara sa iti iei "ramas bun..." fara sa imi dau seama...sau o sa spui ca te intorci...iar eu o sa te astept...ca aseara...o sa ma intreb unde esti...o sa vreau sa te vad...si nu o sa pot...te-as ruga sa nu pleci,dar nu pot...ai spune ca nu te inteleg...vreau sa fie bine si pentru tine...


Cum spun mereu,m-am lasat atrasa de tine intr-o dulce ratacire pe taramul fanteziei...iar acum ce sa fac?...nici eu nu stiu.Aseara imi puneam diverse intrebari...si nu stiam sa raspund...



Mi-e dor de mare...de acel albastru intens care ma face sa innebunesc si sa ma simt libera. Mi-e dor de zilele de vara,cand leneveam,pur si simplu...fara probleme...mi-e dor sa nu cunosc pe nimeni,sa ma indragostesc doar de flori,de cer,de nori,de vant,de ploaie...si sa fiu invaluita in propria-mi iubire,sa stau pe iarba,sa ma dezmierde soarele iar vantul sa imi sopteasca cat de mult ma vrea...oricat ar fi,nimic nu se compara...sa pot visa in liniste si in zumzet de albine,sa aud murmurul apei care ma face sa fiu una cu natura...briza sa ma sarute...si sa fiu chiar eu natura...


Ia-ma in brate,chiar de te-am vazut...arata-mi ca ma iubesti,arata-mi ce simti...vreau sa simt si eu asta...poti?...te rog...


Da..inca e dimineata,ma gandesc iar la zilele de vara! dar acum nu e asa...totul este gri...pana si oamenii...

Simt ca nu imi mai gasesc locul...cu oricine as sta,nu e ceea ce vreau...simt ca nu sunt eu,nu am cui arata tot ce simt,nu am...trebuie sa ma regasesc...vreau soare...vreau umbrele copacilor,vreau vantul acela cald...trebuie sa ma simt libera...

Sa fac doar o plimbare si sa fiu intreg Universul...sa fiu eu,doar eu...fantezia singuratatii si iubirii in aceiasi poezie.Cu aripi si cantece de dragoste,precum pasarile ce zboara...



Pana si timpul zboara...


Comentarii

  1. Timpul intotdeauna zboara.. si cand crezi ca sta, de fapt atunci trece cel mai repede..
    ..cred, de asta e viata asa de scurta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta