Fragmente din noi.


"Uite...esti asa frumoasa... ma acaparezi cu totul, si ai un miros atat de tare, de puternic, prea sagetator, si mi se infige direct in inima, intelegi? si doare, dar jur ca-mi place... toate lucrurile pe care la faci au ceva din esenta ta tare. si pe mine m-ai luat pe sus, esti prea frumoasa, prea misto, si prea buna ( la toate ) pentru mine...si ma enerveaza ca nu vezi chestia asta. si ma enerveaza ca nu vezi ca eu.. god dammit! chiar m-am indragostit dar nu vreau sa recunosc asta! "
Incerc sa fac ce trebuie,de fapt nu stiu ce trebuie,fac doar ce simt...
Ieri plangeam,si eram distrusa fiindca am crezut ca m-ai lasat singura...niciodata nu am fost asa,mi-ai spus atat de multe,ai lasat sa ma doara.Poate ca si eu am facut ceva care te-a durut...Cand te-am chemat inapoi,nu stiam daca o sa vii...inainte de asta,cand stateam la tine acasa,am avut un vis,in care plecai si ma lasai singura,atunci cand nu stiai de ce plang...te iubesc atat de mult,si din ce in ce mai mult pe zi ce trece...vreau sa te impac cu tine.
Niciodata nu m-a durut ceva mai rau,decat respingerea ta...Iti jur. Atunci da,parca eram nebuna si disperata sa te am inapoi,mi-am dat seama ca nu pot exista lafel fara tine.Nu vrei sa imi spui nimic,ma lasi sa imi dau seama doar eu,apoi ma intrebi,de ce nu iti zic si eu tot ce am...Vreau sa ne descoperim una pe alta...Ti-am zis ca iti voi spune totul,cu timpul o sa aflii singura.
Nu mai vreau niciodata sa simt durerea care am simtit-o aseara,niciodata! Nu mai vreau sa simt respingerea ta...niciodata...
Noaptea trecuta mi-am amintit cum plangeai...si acum sunt distrusa,nu pot sa vad ca suferi,nu mi te pot scoate din minte! Si daca suferi,si eu o sa sufar cu tine...te ador,nu vreau sa te faca nimeni sa plangi.
Chiar daca poate inca nu crezi,te iubesc asa cum nu am iubit pe nimeni...nu trebuie sa faci nimic pentru asta,pur si simplu te iubesc...Esti ceea ce ma completeaza poate...dar mult mai sigur e ca esti o parte din mine,partea care ma tine in viata...iar atunci cand ti-am simtit respingerea,am simtit cum aceea parte din mine nu ma mai vrea.
Te implor,nu ma ucide...fiindca sunt a ta...
Mi-ai pus ca i-ai dat un inel si i l-ai pus pe mana dreapta...atunci ma gadeam cum ar fi fost sa imi fi dat mie...dar atat timp cat tu esti fericita,si eu sunt.
Acum putin timp te-am intrebat daca vrei sa fii iubita mea,si ai zis ca da...si pareai chiar fericita,nu vreau sa ma uiti niciodata,te rog...si as vrea sa nu ma lasi singura niciodata...te iubesc mult prea mult...si chiar daca o sa ma lasi totusi...eu nu te voi lasa pe tine,pentru ca nu pot.Ti-am jurat ca nu o sa te las niciodata singura,si asa o sa fie,si nu doar pentru ca am jurat...ci pentru ca te iubesc.
Inca te astept la mine,vino,este si casa ta...si mereu va fi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta