Cat a trecut...

"Timpul este o valoare de sentiment- pentru unii trece prea repede,iar pentru altii prea incet. "
Nu mai ninge.
Vantul nu mai leagana crengile...
E mult prea monoton.
Omul de zapada a inghetat de frig.
Iar lacrimile s-au transformat in turturi...
Spune-mi ceva.Orice vrei tu...
Vreau sa mai rad si eu...
Cineva spunea odata,ca o zi fara un zambet este o zi pierduta.
Mult timp nu am zambit.
Si am pierdut asa mult timp...
Fara sa ma bucur macar ca razi cu mine,ca vorbesti cu mine.
Nu mi-a mai zis nimeni de mult de defectul meu de vorbire,nu a mai gasit nimeni ceva amuzant in el.
Si uite ca nu m-am schimbat nici eu.
Inca vreau sa vad cum zambesti.
Mi-e dor de asta...
De fapt mie imi este dor de multe...de foarte multe...
Mi-e dor sa stau sa privesc totul.Mi-e dor sa ploua...imi place ploaia.O ador...
Si mi-e dor de tine.
E amuzant.
Nu te-am vazut de ani.Si totusi si acesti ani au trecut.
De ce totul trece?...
Eu vreau sa mai stea si timpul din cand in cand.
Nu mereu...
Stii...vreau sa te vad?
Da.Cred ca stii asta.
Ah,imi dau seama ca eu vreau prea multe...
O sa treaca timpul,asa cum a trecut pana acum.
Sunt un om ciudat,dar normal in felul meu.
Am zis toate astea,ca sa reduc totul la doua cuvinte,pe care iar le stii.
Te iubesc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta