Rabdare in azur


"Iubirea ne duce unde vrea si la cine vrea, conformadu-se legilor ei natale mult mai profunde..."
Iubito...te-am visat,o noapte intreaga,cand m-am trezit,nu erai langa mine...mi-am dat seama ca tu esti cea langa care vreau sa ma trezesc in fiecare dimineata...
Vreau sa te simt langa mine,sa iti aud inima batand,sa iti simt bratele cuprinzandu-ma...vreau sa iti simt mainile jucandu-se prin parul meu si sa simt ca acel moment este o mica eternitate.
Sa ne atinga soarele diminetii,sa iti vad calmul privirii,si zambetul tau...de care m-am indragostit.Cateodata ma intreb cum e sa fii trezit cu un sarut...vino la mine,vino inapoi la mine,mi-e dor sa te tin in brate,sa iti arat cat de mult te iubesc,sa simti afectiunea pe care ti-o pot darui...vreau sa imi spui ca ma iubesti ! Stiu ca ma iubesti,dar ador sa imi spui asta...
Cat de mult imi doresc sa imi arati putina afectiune...
Te vreau inapoi...intoarce-te...
Te iubesc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta