Testamentul unui indragostit.


"Te pierd printre ecouri rupte de cadenta,diforme ganduri exorcizand tacerea...
Lacrima este testamentul unui indragostit..."

Abia acum inteleg de ce iti simt lipsa atat de mult.Chiar si cand esti langa mine.Stiam ca imi vei spune " o sa plec " dinainte sa imi spui tu...probabil ca am avut un "deja vu".
Ma gandesc cum este fara tine,si imi dau seama ca stiu...
In momentul in care am aflat ca o sa pleci,am ramas in gandurile mele.Oamenii adesea ma lasa singura.Nu imi pot explica de ce pleci.Imi spui ca te intorci,nu imi spui ca te intorci la mine...apoi imi spui ca in acest timp,cat tu vei fi plecata,eu imi voi da seama ca nu esti ceea ce imi doresc.Mi-ai spus ca stii tot ceea ce gandesc,cine sunt,ce vreau,ce sunt...iar atunci eu ti-am zis sa recunosti,ca daca stii toate astea,stii cat de mult te iubesc,ce insemni tu pentru mine,ce simt eu...atunci m-ai lasat in van.Sunt captiva intr-un spatiu vid,unde imi caut o cale de iesire.Zici ca eu spun oricui "te ador",asa cum spun ca imi plac vocile lor,dar daca tu stii tot ce gandesc eu,stii cine sunt eu,nu mai trebuie sa ma gandesc ca tu doar vrei sa crezi asta.Imi spui ca vrei sa te detasezi de tot si toate,apoi imi zici sa vin cu tine.De aceea nu vin...vreau sa te detasezi de tot si toate,asa cum vrei tu.Atata timp cat tu esti fericita asa,eu inteleg...Imi spui cu convingere ca eu nu stiu nimic,e uite "nimicul" asta e mai mult decat ceva...oare cand o sa intelegi ca viata nu e un adevarat joc?!...il poti lua ca un joc,dar de ce?Cand plangi dupa cineva,nu e plans de mila proprie! Tu cand plangeai dupa ea,nu era plans de mila ta! Sufereai! Intelege ca sentimentele oamenilor nu sunt un simplu joc,pe care poti sa il arunci,atunci cand nu iti mai place,sau poti sa il inchizi atunci cand te-ai plictisit! Spui ca nu iti pasa,dar tie iti pasa de toata lumea!De ce nu poti arata putin compasiune cand si altii au nevoie?!...de ce pe tine te cheama ceilalti cand au nevoie de bani? de ce eu te chem cand vreau sa iti ofer afectiune si iubire.Apoi crezi ca profit de tine? de naivitatea ta?...cum poti spune asta,dupa ce mi-ai vazut gandurile? CUM? Spui ca vreau doar sa imi fii mie alaturi. Atunci stii ca nu esti asa,vreau sa ne fim alaturi una alteia! de ce nu poti intelege?...
Dar de fapt tu intelegi asta,stii asta,stii toate astea! Imi zici ca tot ceea ce iti spun sunt vorbe goale! cum poti spune asta?...spui ca nu ma gandesc la sentimentele tale,cand eu doar la tine si la ceea ce simti tu ma gandesc,si iarasi stii asta foarte bine! De ce lasi sa ne doara toate astea? Crezi ca eu ma sprijin pe tine?Eu vreau sa iti ofer totul,ca sa fi fericita,tu nu vrei asta,doar vrei sa traiesti intr-un van si sa iti creezi singura impresie ca nimeni nu tine la tine! Si iarasi stii ca nu e adevarat! Fiindca da,si eu pot sa simt! Chiar si eu! si da,tot ce iti scriu aici,e adevarat,iar tu stii asta...stii absolut totul...TOTUL!
Pentru mine si un lucru,aparent neinsemnat,are o insemnatate pentru mine.O imbratisare,un sarut,o privire blanda,o vorba frumoasa,un zambet! Stii cat de mult ma bucura doar sa iti vad zambetul...cum ti-am mai scris...in seara aia,nu stiam cum sa mai trag de timp,cinci secunde...sa te privesc,sa te ating...sa vad ca imi zambesti....Un simplu "Te iubesc..." conteaza...de ce vrei sa iti pierzi viata?...mi-ai spus ca atunci cand esti cu mine simti ca esti cea mai buna,si esti! Dar,nu...nu vrei sa accepti asta,asa cum nu vrei sa vezi ca te iubesc...sau poate vezi dar nu vrei sa crezi asta...sau poate crezi dar nu vrei sa...accepti!
Imi spui "esti mica"...ma intreb cine e "mica"...imi spui sa te las in pace,daca te iubesc sa te las in pace...cum pot face asta?...imi zici "nu ma poti acuza" desi nu te-am acuzat niciodata si nu te-am judecat niciodata! Iar tu pleci,imi zici "te iubesc"...spunandu-mi inainte ca m-ai mintit cu tot si toate...iar eu stiu ca nu e asa...



~ Intr-o zi ne-am jucat la carti,"Iubirea"...am impartit egal cartile si jocul a inceput. Am aruncat pe masa o "Clipa"... Dar tu mi-ai arncat o "Zi"...Am pierdut o carte...Scot din carti "Amintirea"... Dar tu pui repede "Uitarea"...Si am mai pierdut o carte...Pun jos o carte "Intrebarea"... Dar tu imi arunci "Tacerea"...Nu ai castigat o carte...Pun asul "Te iubesc"...Dar din priviri,tu-mi arunci asul "Te-am iubit"... Trista,tacuta,ma ridic pentru ca se pare ca am pierdut...dar mai am o carte..."Speranta"...ce poate sa reintoarca totul...
~ A fost un simplu joc de carti...

Te rog...nu pleca fara sa ma iei in brate,fara sa ma saruti,fara sa raman cu nimic,te implor...nu pleca...fara a-mi lasa ceva al tau,fara sa imi spui ca te intorci,fara sa imi spui ca ma iubesti,nu vreau sa te pierd...chiar nu vreau...iar daca pleci,intoarce-te la mine,sa fim iar impreuna...asa cum am fost doar tu si eu...o sa te astept...fiindca sunt a ta. Te iubesc!

Comentarii

  1. Multe persoane adesea iau totul doar ca pe un simplu joc.. de altfel totul incepe cu un simplu joc.


    Multumesc de comentariu:]

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta