Profunzimea necunoscutului...


"Iubim sa fim indragostiti, acesta este adevarul." - W.M. Thackeray

Mi-e dor de iubire...
Mi-e dor sa simt caldura emanata de tot ceea ce inseamna iubirea...
Cateodata ma simt rece...astept sa vii,sa imi schimbi viata...poate te stiu,poate nu ma stii,poate nu te stiu iar tu ma stii...
Nu imi mai gasesc locul nicaieri...inainte imi era atat de usor...dar ador dragostea,ador sentimentele,ador totul...
Dar poate ne stim amandoi...
Imi place sa astept,uitandu-ma dupa tine...chiar daca nu stiu cine esti...sa te iubesc nebuneste,doar nimeni nu imi impune niste legi...sa iubesc totul pe acest pamant,fiindca alta viata nu imi e cunoscuta...
Nu stiu cum te voi face sa te indragostesti de mine...dar poate se va intampla,sau poate nu...
Desi...te-am iubit atat de mult inca de atunci,nici nu stiu cine esti...dar te voi astepta...si te voi iubi,asa cum iubesc eu...poate stii...dar poate nu...
E ora 10:00...minunata dimineata,ma trezesc gandindu-ma la iubire,care este atat de veche,straveche...dar intotdeauna noua...
Imi amintesc de Dante..."Iubirea misca Soarele si celelalte stele..." oh!


Ce sublima copilarie este si amorul!

Iar "Restul e tacere..."

Poate cand iti vei da seama ca e despre tine,o sa imi spui...sau o sa ma intrebi...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta