Intr-o alta zi....tu,eu. Nu noi...

" O sa-mi adun singuratatea din jur intr-o lacrima si am s-o plang peste lume..."

O alta dimineata...
Nu mai arata asa de gri...lumea nu mai e atat de gri.
Ninge.
E iarna,doar cerul este gri acum,oamenii toti sunt acoperiti de zapada,poate pentru a-i face mai fericiti...?
Ma gandesc iar...la mine.
Mint.
Nu ma gandesc la mine.
Ma gandesc la tine...
Cineva odata,mi-a spus ca ar vrea sa fie Dumnezeu...si am stat mult si m-am gandit la asta,si mi-am dat seama ca acela nu stia cat de greu este sa iubesti si sa fii intodeauna singur...
Cat de mult imi pot dori iubire...?
Desi dau,dau oricui iubire...chiar daca ma raneste.
Chiar daca nu am nici o sansa sa o primesc inapoi...
Eu ii dau.
Are nevoie...
Oricine are nevoie de iubire.
Afectiune.
Romantism...
Un zambet.
Un sarut...
O imbratisare...
Oare tu vrei asta de la mine?...
Ce pot oferi eu...
Vrei sa primesti...?
Mereu imi spun ca merita sa incerc,desi probabil niciodata nu am sanse. Dar merita sa incerc...
Spune-mi daca vrei...
Spune-mi orice...
Poate cand o sa te revad...
Ce pot sa fac?...
Adevarul este ca...
M-am indragostit...
Si iar ma intreb...


"Cine poate pune frau indragostitilor si sa dea legi?..."

Comentarii

  1. nimeni nu le pune frau. nimeni nu le poate interzice nimic :D

    si cui nu-i place sa primeasca iubire.. poate mai greu sa-i ceri sa o si ofere.. dar de primit oricum place oricui :D


    Ninge poate ca sa mai spele din griul orasului... eu sper sa vina mai repede primavara :D :]

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta