Despre foaaaarte puťină iubire

Jazz-ul îmi umple camera,în surdină, cu un vibe bun.
Un vibe pe care l-am avut atunci când m-ai ținut de mână.
Habar n-am pe unde eşti, ce faci sau dacă îți pasă că mai exist,dar cred că o să mă rup de ideea de tine, aşa cum încep să mă rup şi de ideea de mine .
Acum vreo două seri,stând la o bere, am avut impresia că ai trecut pe lângă mine, am tresărit şi mă bâlbâiam. Mi-aş fi dorit să dăm ochi în ochi şi să văd ce ai putea spune,pentru că eu nu aş fi putut spune prea multe.
Mă bucur când îmi mai arunci câte un like,la câte ceva.

Ştii, probabil tot ce-ar fi putut înseamna " noi ", este deja mort.

- sunt secată de versuri şi rime,
În care-mi doresc somnul, cu tine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta