Sirena

Simt cum mă trec fiorii
Pe şira spinării, e rece...
Dau ochi în ochi cu cocorii
Ce-aşteaptă-n azur ca să plece...

Rând pe rând decolează,
Avioane pe cerul înalt,
Luna în noapte vibrează,
Din boltă,stelele cad.

În sufletul meu e furtună,
Se zbate în corp, ca să iasă,
Îmi plouă,fulgeră,tună,
De azi nu-i mai sunt casă.

În mintea mea e deşert,
Secat de ape şi oaze cu umbră,
Pulsul mi-este alert,
Muzica-mi este şoptită şi sumbră

În inima mea-i suferința...
Şi-o simt cu-atâta ardoare,
Mă leg de catarge-n dorința,
De-a nu mă pierde în mare.

Dar uite-mă,doar a ta,
Sirenă cu brațe-nspumate !
Cântă-mi să pot asculta,
Cântecul morții-aşteptate !




















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bravo...Ai si tu smartFöhn ..

Bioritmul eronat / i'm awake

arta te reflecta